Normacom +

Podpora

podpora

 

1. nivo podpore (telefonska pomoč):

  • opredelitev problemov,
  • pomoč pri odpravi manjših napak,
  • tehnična pomoč pri uporabi programov in orodij,
  • pomoč uporabnikom pri iskanju informacij,
  • seznanitev uporabnikov z možnostmi programskih okolij,
  • seznanitev uporabnikov z novostmi,
  • kategorizacija problemov in rešitev,
  • pomoč pri urejanje in nadzoru nad uporabniškimi računi v aplikacijah,
  • pomoč pri odpravljanju napak pri delovanju omrežnih storitev v aplikacijah,
  • pomoč pri reševanju problemov (uporabniki - gesla, pregled zagnanih servisov in delovanja sistema ter manjša administrativna pomoč),
  • pomoč pri prilagajanju okolja (novi uporabniki, prilagoditve servisov, manjše administrativne prilagoditve).

2. nivo podpore (na lokaciji):

  • opredelitev problemov,
  • odprava napak (Storitve in posegi oddaljeno ali na lokacijah),
  • tehnična pomoč pri uporabi programov in orodij,
  • reševanje problemov (uporabniki - gesla, pregled zagnanih servisov in delovanja sistema, administrativna pomoč (pravice uporabnikov),
  • prilagoditve okolja (novi uporabniki, prilagoditve servisov, administrativne prilagoditve (pravice uporabnikov),
  • priprava in prilagoditev uporabniških računov, skupin, skriptov,
  • namestitev programske opreme za vzdrževanje delovnih postaj,
  • prilagoditev programske opreme za vzdrževanje delovnih postaj (policy),
  • usklajevanje backupiranja s sistemskim administratorjem,
  • nadzor in pomoč pri ravnanju s podatkovnimi nosilci (menjave, označevanje, shranjevanje),
  • posodabljanje verzij na strežniku,
  • periodični obiski,
  • periodična poročila o delovanju strežnikov.

3. nivo podpore (specialist):

  • tehnična podpora za specifične aplikacije,
  • posodabljanje verzij aplikacij.